امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

به خاطر بیاور...

آنگاه‎ كه‎ تنهایی‎
تو‎ را‎ می‎ آزارد‎
به‎ خاطر‎ بیاور‎
كه‎ خدا‎
بهترین‎ های‎ دنیا‎
را‎ "تنها"‎ آفریده‎
.
.
.
.
.
من"غریبه"دیروزم
و"آشنای"امروز
و فراموش شده فردا
پس درآشنایی امروز می نگرم
تادرفراموشی فردا یادم کنی
.
.
.
.
.
تو که در باور مهتابی عشق
رنگ دریا داری
فكر امروزت باش
به كجا مي نگري؟
زندگي ثانيه ايست
وسعت ثانيه را ميفهمي؟
مي شود مثل نسيم
بال در بال پرستو
بوسه بر قلب شقايق بزنيم
توخدا را داري
و من آرامش چشمان تو را
.
.
.
.
.
با خاطرات زندگی نکن
زيرا خاطرات تلخند
با لحظات زندگي نكن
زيرا لحظات زودگذرند
با قلبها زندگي كن
زيرا قلبها هرگز نمي ميرند
.
.
.
.
.
نامه هایم را
برای پاره کردن نوشته ام
میتوانی
بسوزانی شان...
حرف هایم را
بی دلیل گفته ام
می توانی
فراموششان کنی...
ولــــی ...
عشقم را
ازصمیم قلب بخشیده ام
نمیتوانی
دوستم نداشته باشی...
.
.
.
.
.
اندیشه کنان از خود میپرسم!
بعد من چه کسی
نامت را صدا خواهد کرد؟
چه کسی بغض تورا میفهمد؟
چه کسی با خنده ی خود
به تو جان می بخشد؟
با خودم میگویم بعد مرگم
چه کسی با تو سخن میگوید؟
چه کسی راز دل تنگ تو را میداند؟
آن زمان که
هوای چشمان قشنگت ابریست
بر دامن کدامین صحرا
خواهی بارید؟
من نباشم
چه کسی
همدم شب های بلندت باشد؟
چه کسی،شب همه شب
بر سرسجاده دعا خواهد کرد
تا که سالم باشی؟
چه کسی نذر خود
با کبوترهای رضا
بابت رفع بلا از سر تو
ادا خواهد کرد؟
چه کسی قول وفاخواهد داد؟
چه کسی از تو
تو را خواهد خواست؟
چه کسی لایق"دنیای من"است؟
.
.
.
.
.
باران باشد
تو باشي ...
و كوچه اي بي انتها
دنيا را مي خواهم چه كار !؟




Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


در ساحلی نشسته بودم. صدایی گفت:بنویس. گفتم قلم ندارم. گفت: استخواانت را قلم کن. گفتم:جوهر ندارم. گفت:خونت را جوهر کن. گفتم: کاغذ ندارم. گفت:پوستت را کاغذ کن. گفتم:چه بنویسم؟! گفت:بنویس "دوستت دارم." . . . پس ای مهربان، دوستت دارم.

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 242
بازدید دیروز : 321
بازدید هفته : 865
بازدید ماه : 855
بازدید کل : 232649
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 206
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ