امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

سایه ی من...

 

این‌جا پر از سکوت است .این‌جا همه چیز سیاه و قهوه‌ایست.

این‌جا سایه‌ایست برای دلم.

سفارش قهوه فرانسه با کیک شکلاتی می‌دهم.

گوش دلم تشنه‌ی شنیدن آهنگ الکی سیاوش قمیشی‌ست.

آی... یادم نبود که شنیدن این آهنگ‌ها حرامه!!!

با اجازه‌ی خدای مهربونم می‌خوام خلاف کنم.

تلخی قهوه و شیرینی کیک، آدم رو به سمت تجربه‌ی یه طعم خاص سوق می‌ده.

این طعم رو دوست ندارم. آدم بلاتکلیف بین دو مزه است.

وقتی حال و هوای دلم ابری میشه، یه حسی منو به سمت ترشی می‌کشونه. آروم میشم.

بعضیا شیرینند، بعضیا شور. بعضیا تلخند و بعضیا مثل من ترش!

کاش کسی بود تا برام فال قهوه می‌گرفت.

فقط قبلش بگم: متولد بهمنم. دشمنی در فامیل خودم یا همسرم ندارم

که چاق باشه یا لاغر. کوتاه قد باشه یا بلند قد.

چشماش روشن باشه یا تیره. در زندگی من، تو و همه مشکلات ریز و درشت هست. پس مشکلات کوچولویی دارم.

حالا اگر چیز جدیدی می‌خوای بگو بسم‌ا... .

آخ یادم رفت نیت کنم!

.... نیت کردم. انگشت زدم تو قهوه.... حالا بگو

 

 




Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


در ساحلی نشسته بودم. صدایی گفت:بنویس. گفتم قلم ندارم. گفت: استخواانت را قلم کن. گفتم:جوهر ندارم. گفت:خونت را جوهر کن. گفتم: کاغذ ندارم. گفت:پوستت را کاغذ کن. گفتم:چه بنویسم؟! گفت:بنویس "دوستت دارم." . . . پس ای مهربان، دوستت دارم.

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 300
بازدید دیروز : 268
بازدید هفته : 300
بازدید ماه : 1181
بازدید کل : 232975
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 206
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ