امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

یاد بگیر ...

 

 


یاد بگیر شخصیت دیگران را خرد کنی و اصلا هم برایت مهم نباشد طرف با دل ترک‌خورده‌اش چه می‌کند.

 

یاد بگیر به هر کس که سر راهت قرار گرفت اهانت کنی و خردش کنی.

یاد بگیر به دیگران بگی شما همه پست‌تر و کوچک‌تر از من هستید.

یاد بگیر برای کمک کردن به دیگری، نزدیک‌ترینها را از خودت برانی.

یاد بگیر برای دل دیگران ارزشی قائل نشی.

یاد بگیر به کسی که روزی همراه زندگیت بوده بگی دارم تحملت می‌کنم.

یاد بگیر فقط خودت مهمی و بس. این که دیگران حتی همراه زندگیت حق نداره سخنی از سال‌هایی که پابه‌پای تو آمد بزنه. چون اصلا مهم نیست و وظیفه‌اش بوده.

یاد بگیر

یاد بگیر ...

یاد بگیر دل دل‌شکسته‌ام... یاد بگیر

 



Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


در ساحلی نشسته بودم. صدایی گفت:بنویس. گفتم قلم ندارم. گفت: استخواانت را قلم کن. گفتم:جوهر ندارم. گفت:خونت را جوهر کن. گفتم: کاغذ ندارم. گفت:پوستت را کاغذ کن. گفتم:چه بنویسم؟! گفت:بنویس "دوستت دارم." . . . پس ای مهربان، دوستت دارم.

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 233
بازدید دیروز : 268
بازدید هفته : 233
بازدید ماه : 1114
بازدید کل : 232908
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 206
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ