امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

امشب زنی شراب می خواهد.... شراب مرگ

نام تمام دختران زمین، لیلی است.

       خدا مشتی خاک را بر‌گرفت.می‌خواست لیلی را بسازد.

 

       از خود در او دمید.و لیلی پیش از آن‌که با خبر شود عاشق شد.

 

       سالیانی‌ست که لیلی عشق می‌ورزد. لیلی باید عاشق باشد.

 

        زیرا خدا در او دمیده است و هر که خدا در او بدمد، عاشق می‌شود.

 

        لیلی نام تمام دختران زمین است، نام دیگر انسان.

 

 

 

       خدا گفت: به دنیایتان می‌آورم تا عاشق شوید.

 

        آزمونتان تنها همین است، عشق. و هر که عاشق‌تر آمد نزدیک‌تر است.

 

       عشق کمند من است. کمندی که شما را پیش من می‌آورد. کمندم را بگیرید.

       و لیلی کمند خدا را گرفت ...




Weblog Themes By Pichak

نويسندگان

لینک های مفید

درباره وبلاگ


در ساحلی نشسته بودم. صدایی گفت:بنویس. گفتم قلم ندارم. گفت: استخواانت را قلم کن. گفتم:جوهر ندارم. گفت:خونت را جوهر کن. گفتم: کاغذ ندارم. گفت:پوستت را کاغذ کن. گفتم:چه بنویسم؟! گفت:بنویس "دوستت دارم." . . . پس ای مهربان، دوستت دارم.

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 404
بازدید دیروز : 268
بازدید هفته : 404
بازدید ماه : 1285
بازدید کل : 233079
تعداد مطالب : 358
تعداد نظرات : 206
تعداد آنلاین : 1

كد موسيقي براي وبلاگ